A Magnum vegán tengeri sós karamell fagylaltot hozott forgalomba. Az új, tejmentes íz csatlakozik a márka két meglévő tejmentes választéka, a klasszikus és a mandula mellé. A Magnum vegán tengeri sós karamell jegkrém rudakat indított az Egyesült Államokban. Az új, tejtermékmentes fagylaltrudak csatlakoznak az Unilever tulajdonában lévő márka két másik vegán opciójához: a nem-tej klasszikus és a nem-tej mandulához. A sajtónyilatkozat szerint a nem tejes tengeri só karamellrúd „élvezetes ízt biztosít tejmentes tengeri sós karamell alapjával, amelyet roppanós tejmentes csokoládéba merítenek”. A terméket Vegan Action tanúsítja vegánként.
Leslie Miller, a Magnum jégkrém észak-amerikai marketing igazgatója, azt mondja, hogy a márka „megszállottja a következő szintű falat elkészítésének”. Azt állítja: “A karamell a Magnum legnépszerűbb fagylaltaromája a tejes fagylaltok között, ezért izgalmas az, hogy most piacra dobunk egy ugyanolyan finom, tejmentes változatot.”
‘Az egyik legnagyobb trend a világon’
A Magnum nem az egyetlen fagylaltmárka, amely több tejmentes lehetőséget kínál. Ez év elején, Ben & Jerry’s fagylaltmárka három új vegán ízét hozta forgalomba: Milk ”& Cookies, Crème Brûlée Cookie és Mint Chocolate Cookie. A vermonti fagylalt óriás most 15 tejmentes lehetőséget kínál. „A növényi eredetű étkezés a világ egyik legnagyobb trendje” – mondta Matthew McCarthy vezérigazgatója nyilatkozatában. “A fagylalt szerelmesei mindenütt hangosan jelezték igényüket olyan tejmentes / vegán opciókra, amelyek elérik a Ben & Jerry fagylaltok eufórikus, lenyűgöző szintjét.” A fagylalt-piac más jelentős szereplői, mint például a Häagen-Dasz és a Halo Top is, kínálnak vegán opciókat.
A tejipar küszködik?
Úgy tűnik, hogy az Egyesült Államokban a tejipar szenved. 2019-ben, több mint 3200 tejüzem zárt be. Nyugat-Virginia tejgazdaságai 23% -kal csökkentek. Arkansasban, Tennessee-ben és Dél-Karolinában 20 százalékos visszaesés történt. Az Egyesült Államok Mezőgazdasági Minisztériuma szerint egyetlen állam sem jelentette be a tejgazdaságok számának növekedését az elmúlt évben.
Néhány nagyobb tejipari vállalat, mint például a Dean Foods és a Borden, csődöt jelentettek.
A Good Food Institute (nonprofit szervezet) adatai szerint, amelyek az állati termékek vegán változatát népszerűsítik, a tejipari alternatívák piacának értéke jelenleg 1,2 milliárd dollár. A múlt nyáron közzétett adatok rámutattak, hogy a vegán fagylalt és a fagyasztott újdonság kategóriája több mint 300 millió dollárt ér.
A vegán tejpiac, amely nem tartozik a „tejtermékek alternatíváinak” adataiba, több mint 1,8 milliárd dollárt ér.
.
.
Cikk forrása: Livekindly.com
A kép illusztráció.